zaterdag 30 oktober 2010

This or That.


Deze tag gaat heel veel rond op blogs.

kleding;

spijkerbroek of joggingspak.
lange mouwen of korte mouwen.
Jurken of rokken.
Streepjes of ruitjes.
Teenslippers of sandalen.
Sjaals of hoedjes.
Oorknopjes of oorhangers.
Kettingen of armbanden.
Hakken of platte schoenen.
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen.
Jasje of vest.

Ik draag dagelijks een spijkerbroek. Ik vind korte mouwen veel leuker en anders draag ik er wel een vest overheen. Een jurk staat mij gewoon veel beter. Ik heb meer shirts met streepjes dus vandaar. Ik heb het niet zo met sandalen vroeger droeg ik ze wel vaak nu niet meer, dus teenslippers. Zeker weten sjaals, ik draag nooit hoedjes. I love oorhangers ('ll). Armbanden irriteren mij meestal met het schrijven, maar ik draag ze wel, een ketting vindt ik persoonlijk ook heel mooi en draag ik ook meer. Op platte schoenen kan ik gewoon veel langer lopen. Ik heb vroeger ook al een keer cowboy laarzen gehad en die vond ik wel heel erg mooi. Deze is moelijk toch kies ik voor een jasje.


make-up;

Blush of Bronzer.
Lipgloss of lipstick.
Eyeliner of mascara.
Foundation of concealer.
Neutraal of kleur.
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw.
Kwasten of sponsjes.

Om je huid wat donkerder te maken, bronzer. Ik hou van lipgloss, lipstick staat mij niet zo goed. Mascara, omdat eyeliner mijn ogen klein maakt. Concealer zonder foundation ziet er niet zo mooi uit, foundation dus. Voor dagelijks gewoon neutraal. Oogschaduw in vaste vorm werkt veel beter. Ik gebruik alleen maar kwasten.

nagels;

OPI of China Glaze.
Lang of kort.
Acryl of natuurlijk.
Felgekleurd of donker.
Met nailart of zonder nailart.

Ik heb van allebei geen, maar als ik moest kiezen zou het China Glaze waarom weet ik niet. Lange nagels vind ik veel mooier. Natuurlijk zoals de rest van jezelf ;). Ik hou van felgekleurd vooral in de zomer is dat erg mooi. Zondernailart, ik heb er meestal geen tijd voor om te doen en ik kan het ook niet.




body;



Parfum of Bodyspray.
Lotion of body butter.
Douchegel of zeep.
Lush of andere merken.

Parfum blijft langer zitten. Lotion is dunner en dus beter uit te smeren. Douchegel is makkelijker te gebruiken. Ik heb niets van Lush, andere merken dus.


haar;

Krullend of stijl.
Knot of paardenstaart.
Schuifspeldjes of clipjes.
Haarlak of gel.
Lang of kort.
Licht of donker.
Lok of pony.
Los of vast.

Ik heb van mezelf krul, maar ik vind stijl mooier. Een knot vind ik veel handiger. Clipjes blijven bij mij langer zitten, ik denk dat iedereen dat wel heeft. Gel is niks voor mij, haarlak is beter. Ik heb lang haar. Lok, sowieso. Ik heb mijn haar altijd los, tenzij ik ga slapen ;).

zomaar;

Regen of zonneschijn.
Zomer of winter.
Herfst of Lente.
Chocolade of vanille.
Westen of oosten.

Door de regen gaat mijn haar altijd niet zitten en bij zon word je lekker bruin :). Zeker weten zomer ! Lente, omdat de zomer er dan bijna aan komt ;d. I love chocolate. WESTEN, waarom weet ik niet maarja.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
kuss, Chayenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten