zondag 31 oktober 2010

Shoplog


Ik was gister naar het mooie Groningen geweest met een vriendin om te shoppen. En ik ben heel erg geslaagd!

Peace, Love & Juicy Couture
Ik had dus eerst in de Douglas een hele mooie lipstick gekocht, en daar kreeg ik het proefgeurtje mee van Peace, Love & Juicy Couture. Ik direct ruiken, en hij was zo lekker! Dus ik had besloten, als ik nog genoeg geld over heb ga ik hem kopen. En dat had ik. Dus ik terug naar de Douglas..

het flesje:
Ik vind het echt een heel mooi flesje, vierkant met een kettingkje en een hartje met peace tekenen dr in en een pluimpje en de dop lijkt wel op een kristal!
de geur:
Heel lekker zoet, maar ook weer niet té dat je er misselijk van word. En het geurtje is niet te sterk en ook niet te licht. Echt heel lekker voor naar school, of voor een feestje.
& de prijs: Uhm.. ja. Dat is dus wat je kan verwachten. Hij was behoorlijk prijzig, maar ik had het er voor over : 43,95. (ik had in de winkel precies betaald xd)

Het mutsje:
Ik vind het zo'n schattig mutsje. Toen ik hem zag hangen bij de h&m wou ik hem direct hebben, hebben, hebben. Hij is bruin met een leuk bloemetje zoals je ziet. & 5,95.
De lipstick:
Hoe mooi! Gekocht bij de Douglas (nou niet echt de goedkoopste make up winkel, maar je hebt er wel alles) van Lacôme. Roze met glittertjes. Als je hem ziet gewoon in het dinkie denk je, oa.. die valt niet op, maar zoals je ziet is hij best wel knal. Ik vind hem in iedergeval mooi.
Het vest:
Die heb ik niet gekocht in Groningen, maar in Alara in Turkije waar ik deze vakantie ben geweest. Hij is niet echt, en daarom kan is de prijs ook heel verschillend daar in Turkije, het ligt eraan als je goed in onderhandelen bent of niet. Ik had hem gekocht bij een Nederlandse Turk dus dat is altijd goed. Hij is van ''Bench'' en je kunt je duimen door de gaatjes in de mouwen doen, en voor in de winter een band om je nek met groot BENCH. Ik heb hem gekocht voor 25 euro.

Dat was het weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Dikke kus Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten