dinsdag 2 november 2010

Kijkje in het schoolleven van Sanne

Gisteravond kwam mijn lieve boyfriend, en ik voelde me 's middags ook al niet lekker. Later op de avond kreeg ik echt zo'n barstende koppijn en begon ik wat duizelig te worden. Dus vandaag lekker niet naar school geweest, maar ik heb ook niet echt veel inspiratie voor een nieuw bericht dus laat ik jullie mijn agenda zien:



Yeah, dit is dan mijn agenda van Pip Studio. Hij was 16,99 of ,95 ofzo. En ik wou dus het stikkertje er afhalen met de prijs (omdat ik hem best wel duur vond) blijkt er gewoon zo'n plaatje onder te zitten met precies het zelfde! Dat was weer dik lachen in de klas.
Zo jullie wel kunnen zien heb ik heel wat hw op maandag, dinsdag en woensdag. (ja oke, ja oke. en ik schrijf groot) Maar dat betekend op donderdag en vrijdag haast niks. Dus ik heb het er voor over. Zo ga je toch relaxed het weekend in.
Jaja, dat waren de vakken die ik vandaag gemist heb. Geen ramp toch?

Liefs Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten