vrijdag 5 november 2010

Hell and Heaven.

Vanavond heb ik een feest op school. En je raad het waarschijnlijk al het thema is; Hell and Heaven. We mochten zelf kiezen welk thema en de meerderheid heeft dus waarschijnlijk voor Hell and Heaven gekozen.. We konden kiezen tussen;

1. Nerds
2. Barbie & Kenn
3. Hell and Heaven

Je mag verkleed komen maar het hoeft niet, ze stellen het wel op prijs ;s.
Nouja, ik ga niet verkleed, volgens mij bijna niemand.

Ik ben benieuwd hoe het word, de kantine is al bijna helemaal versierd.
Entree is €2 euro en dan krijg je 2 drankjes gratis..
School is open vanaf 7 uur, maar het feest zelf begint om half 8 tot ongeveer half 11.

Eigenlijk heb ik helemaal geen zin, stom thema ens. ;p
Maarja, ik ga toch maar.

Nou dat was het wel weer, morgen Sanne hier.
kuss, Chayenne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten